23 Nisan 2014 Çarşamba

24 Nisan 2014 Misafir Ol Bana Serap-Murat izle 24.04.2014 Show TV



24 nisan 2014 Misafir Ol Bana izle, Misafir Ol Bana yarışması 24.04.2014, Misafir Ol Bana 24 nisan 2014 hd izle, Misafir Ol Bana bugünkü bölüm video izle Serap-Murat çiftinin misafirperverlik sınavı... Misafir Ol Bana’da bugün, Serap-Murat çifti ev sahibi oluyor ve Fahriye-Orhan ile Zehra-Tarkan çiftlerini evlerine konuk ediyorlar. En iyi misafiri ben ağırlarım diyorsanız, gözünün içine bakıp misafirimin isteklerini anlarım diyorsanız Misafir Ol Bana tam size göre!... Misafir Ol Bana'da üç gün boyunca üç çift yarışıyor. Her günün sonunda ev sahibi çift, konuk ettikleri çiftler tarafından misafirperverlik ve yaptıkları yemeklerle değerlendiriliyor. Üç günün sonunda ise en yüksek puanı alan çift, göz kamaştıran bir otomobilin sahibi oluyor.


0 yorum:

Yorum Gönder