1 Ağustos 2014 Cuma

1 Ağustos 2014 Mehmet Ali Erbil ile Eyvah Düşüyorum izle 01.08.2014



01.08.2014 Mehmet Ali Erbil ile Eyvah Düşüyorum izle, Mehmet Ali Erbil ile Eyvah Düşüyorum 1 ağustos tekrarı izle, Mehmet Ali Erbil ile Eyvah Düşüyorum bugünkü bölüm izle, Mehmet Ali Erbil ile Eyvah Düşüyorum 01.08.2014 tek parça izle Bu kez ünlüler yarışıyor! Hande Yener’in ana yarışmacı olduğu Mehmet Ali Erbil ile Eyvah Düşüyorum'da, ünlü şarkıcı Yener, hem yarışıyor hem de şarkılarıyla coşturuyor. Dünyanın dört bir yanında yayınlanan ve reyting rekorları kıran Eyvah Düşüyorum değişen ve zenginleşen formatı ile yeniden ekranlarda... Büyük ödülün 250.000 TL olduğu yarışmada ana yarışmacı, onu düşürmek isteyen 10 yarışmacıya karşı kıyasıya bir yarışın içine giriyor. Yayın Tarihi Cuma | 01 Ağustos 2014 Genel Mehmet Ali Erbil, Eyvah Düşüyorum ile ayağınızı yerden kesiyor. Sunucu Mehmet Ali Erbil


0 yorum:

Yorum Gönder