11 Ekim 2014 Cumartesi

Ben Bilmem Eşim Bilir 11 Ekim 2014 izle Kanal D 11.10.2014



Ben Bilmem Eşim Bilir yarışması yeniden izle, 11 ekim 2014 Ben Bilmem Eşim Bilir yeni sezon izle, bugünkü bölüm cumartesi Ben Bilmem Eşim Bilir izle, Ben Bilmem Eşim Bilir 11.10.2014 cumartesi seyret, Ben Bilmem Eşim Bilir 11 ekim tekrarı yeniden izle

Eşini en iyi tanıyan, otomobili alır!
Dört çiftin kıyasıya yarıştığı programda, çiftlerin birbirlerini ne kadar tanıdıkları eğlenceli bir şekilde ekrana geliyor. Dört çift içinden en fazla puanı alan iki çift, programın son etabına geçiyor ve karşılıklı olarak final oyununu oynuyorlar. Büyük finalin ödülü ise son model bir otomobil...
Program Bilgileri
Yayın Tarihi     Cumartesi | 11 Ekim 2014
Genel     Ailece izleyebileceğiniz, keyif dolu bir yarışma!
Sunucu     İlker Ayrık


0 yorum:

Yorum Gönder