9 Ekim 2014 Perşembe

Unutma Beni 1330. bölüm 9 Ekim 2014 izle Fox TV 09.10.2014



Unutma Beni 1330. bölüm tek parça izle, son bölüm Unutma Beni 9 ekim 2014 izle, Unutma Beni 09.10.2014 yeniden seyret, Unutma Beni 1330. bölüm full hd izle, Unutma Beni dizisi fox tv tekrarı izle, Unutma Beni 9 ekim 2014 yeniden izle, Unutma Beni sorunsuz izle özet
Masum gözyaşları, imkansız aşkları ıslatır!
Hayatlarındaki insanlara yardım eli uzatmak uğruna, aşklarını bir türlü gönüllerince yaşayamayan Ali ve İlkay'ı, bu kez her zamankinden büyük bir sınav bekliyor. Öte yanda Şeker Hala ve Özlem geçmişlerindeki acılarla ve yeni heyecanlarla yüzleşmek zorunda kalıyorlar.
Program Bilgileri
Yayın Tarihi     Perşembe | 09 Ekim 2014
Genel     İki aşığın gizli saklı yaşadığı sevgiyi, acıdan mutluluğa giden ilişkilerini anlatan dizi...
Yönetmen     Gülşen U. Erişdi
Mihriban Şahin
Oyuncular     Didem Özkavukçu
Osman Karakoç
Seda Saygın
Mithat Erdemli
Zeynep Yasa
Uğur Çavuşoğlu
Senaryo     Moda Senaryo Evi
Yapım     Focus Film
Yapım Yılı     2008
Ülke     Türkiye


0 yorum:

Yorum Gönder