7 Ekim 2014 Salı

Unutma Beni 1329. bölüm 8 Ekim 2014 izle Fox TV 08.10.2014



Unutma Beni programı tek parça izle, Unutma Beni 1329. bölüm yeniden izle, Unutma Beni 8 ekim 2014 sorunsuz izle, Unutma Beni 08.10.2014 full hd izle, Unutma Beni 08.10.2014 çarşamba günkü bölüm özet i izle, Unutma Beni full hd seyret

Masum gözyaşları, imkansız aşkları ıslatır!
Hayatlarındaki insanlara yardım eli uzatmak uğruna, aşklarını bir türlü gönüllerince yaşayamayan Ali ve İlkay'ı, bu kez her zamankinden büyük bir sınav bekliyor. Öte yanda Şeker Hala ve Özlem geçmişlerindeki acılarla ve yeni heyecanlarla yüzleşmek zorunda kalıyorlar.
Program Bilgileri
Yayın Tarihi     Çarşamba | 08 Ekim 2014
Genel     İki aşığın gizli saklı yaşadığı sevgiyi, acıdan mutluluğa giden ilişkilerini anlatan dizi...
Yönetmen     Gülşen U. Erişdi
Mihriban Şahin
Oyuncular     Didem Özkavukçu
Osman Karakoç
Seda Saygın
Mithat Erdemli
Zeynep Yasa
Uğur Çavuşoğlu
Senaryo     Moda Senaryo Evi
Yapım     Focus Film
Yapım Yılı     2008
Ülke     Türkiye


0 yorum:

Yorum Gönder