11 Ekim 2014 Cumartesi

Unutma Beni 1332. bölüm 13 Ekim 2014 izle Fox TV 13.10.2014



Unutma Beni özet bölüm 13 ekim pazartesi izle, Unutma Beni 1332. bölüm tekrarı hd izle, Unutma Beni 13 ekim 2014 bugünkü bölüm özeti izle, Unutma Beni 13 ekim 2014 sorunsuz hd izle, Unutma Beni 1332. bölüm youtube tek parça izle, Unutma Beni 13 ekim tvarsivi yeniden seyret

Masum gözyaşları, imkansız aşkları ıslatır!
Hayatlarındaki insanlara yardım eli uzatmak uğruna, aşklarını bir türlü gönüllerince yaşayamayan Ali ve İlkay'ı, bu kez her zamankinden büyük bir sınav bekliyor. Öte yanda Şeker Hala ve Özlem geçmişlerindeki acılarla ve yeni heyecanlarla yüzleşmek zorunda kalıyorlar.

Program Bilgileri

Yayın Tarihi Pazartesi | 13 Ekim 2014
Genel İki aşığın gizli saklı yaşadığı sevgiyi, acıdan mutluluğa giden ilişkilerini anlatan dizi...
Yönetmen Gülşen U. Erişdi
Mihriban Şahin
Oyuncular Didem Özkavukçu
Osman Karakoç
Seda Saygın
Mithat Erdemli
Zeynep Yasa
Uğur Çavuşoğlu
Senaryo Moda Senaryo Evi
Yapım Focus Film
Yapım Yılı 2008


0 yorum:

Yorum Gönder