9 Ekim 2014 Perşembe

Unutma Beni 1331. bölüm 10 Ekim 2014 izle Fox TV 10.10.2014



Unutma Beni dizisi fox tv hd izle, Unutma Beni 1331. bölüm yeniden izle, Unutma Beni 10 ekim sorunsuz izle, tek parça Unutma Beni izle, Unutma Beni 1331. bölüm full hd seyret, Unutma Beni sorunsuz izle

Masum gözyaşları, imkansız aşkları ıslatır!
Hayatlarındaki insanlara yardım eli uzatmak uğruna, aşklarını bir türlü gönüllerince yaşayamayan Ali ve İlkay'ı, bu kez her zamankinden büyük bir sınav bekliyor. Öte yanda Şeker Hala ve Özlem geçmişlerindeki acılarla ve yeni heyecanlarla yüzleşmek zorunda kalıyorlar.

Program Bilgileri

Yayın Tarihi Cuma | 10 Ekim 2014
Genel İki aşığın gizli saklı yaşadığı sevgiyi, acıdan mutluluğa giden ilişkilerini anlatan dizi...
Yönetmen Gülşen U. Erişdi
Mihriban Şahin
Oyuncular Didem Özkavukçu
Osman Karakoç
Seda Saygın
Mithat Erdemli
Zeynep Yasa
Uğur Çavuşoğlu
Senaryo Moda Senaryo Evi
Yapım Focus Film
Yapım Yılı 2008
Ülke Türkiye


0 yorum:

Yorum Gönder