9 Ekim 2014 Perşembe

Beni Affet 619. bölüm 10 Ekim 2014 izle Star TV 10.10.2014



Beni Affet dizisi sorunsuz izle, bugünkü bölüm tekrarı Beni Affet izle, Beni Affet 10 ekim 2014 full izle, Beni Affet 619. bölüm yeniden izle, Beni Affet dizisi bugünkü bölüm 10 ekim özeti seyret, Beni Affet 10 ekim 2014 full hd seyret

Kemal’in hayatı farklı yönde ilerliyor.
Bahar Kemal’e kavuşacağını sanırken korkunç bir saldırıya uğramıştır. Bahar can havliyle kurtulmaya çalışırken, her yerde Bahar’ı arayan Cesur, onu zamanında bulabilecek midir? Sevgi ise kızı Bahar’ın durumu için oldukça kaygılıdır. Kim olduğunu da, Bahar’ı da hatırlamayan Kemal’in hayatı artık farklı bir yönde ilerler.

Program Bilgileri

Yayın Tarihi Cuma | 10 Ekim 2014
Genel Ankaralı, üç çocuklu bir ailenin nesilden nesile aktarılan sırlar ve gizemlerle dolu hikayesi...
Yönetmen Gürsel Ateş
Mihriban Şahin
Bergüzar Demiroğlu
Oyuncular Şeyma Korkmaz
Murat Danacı
Mert Altınışık
Gaye Turgut
Senaryo Merve Ateşoğlu
Baran Yıldırım
Ayşem Özge Yoldaş
Yapım Focus Film
Yapım Yılı 2011
Ülke Türkiye


0 yorum:

Yorum Gönder