7 Ekim 2014 Salı

Beni Affet 617. bölüm 8 Ekim 2014 izle Star TV 08.10.2014



Beni Affet yeni bölüm özeti, Beni Affet tek parça özet tekrarı seyret, Beni Affet 617. bölüm full hd izle, Beni Affet 8 ekim 2014 çarşamba izle, Beni Affet 08.10.2014 yeniden sorunsuz izle, Beni Affet bugünkü bölüm full hd seyret, Beni Affet 8 ekim 617. bölüm seyret

Aşk bazen aniden gelir!
Ankaralı zengin bir aileyi merkezine alan Beni Affet, gecekondudan üniversitelilere, ev kadınlarından beyaz yakalılara kadar toplumun her kesiminden karakterleri ekrana taiıyor. Karakterlerin hemen hemen hepsi, aşkla, doğrulukla ve gururlarıyla sınanıyorlar. Bu sınavdan ancak dürüst olanlar alnının akıyla çıkabiliyor. Hem kendilerine hem de hayata karşı dürüst olanlar...

Beni Affet, sadece kendi doğrularını çocuklarına dayatarak tek tek hepsini mutsuz eden bir babanın ve babaların günahı yüzünden aşklarını yitiren çocukların hikâyesi aynı zamanda... Vazgeçilemeyen aşkların ve bitmeyen umutların hikayesi...
Program Bilgileri
Yayın Tarihi     Çarşamba | 08 Ekim 2014
Genel     Ankaralı, üç çocuklu bir ailenin nesilden nesile aktarılan sırlar ve gizemlerle dolu hikayesi...
Yönetmen     Gürsel Ateş
Mihriban Şahin
Bergüzar Demiroğlu
Oyuncular     Şeyma Korkmaz
Murat Danacı
Mert Altınışık
Gaye Turgut
Senaryo     Merve Ateşoğlu
Baran Yıldırım
Ayşem Özge Yoldaş
Yapım     Focus Film
Yapım Yılı     2011
Ülke     Türkiye


0 yorum:

Yorum Gönder